Intel Manufacturing Images (B-Roll, Photos)

B-roll video shows Intel's manufacturing facilities.

Intel Data Centers

B-roll Video of Intel Manufacturing Facilities

B-roll video includes footage assembled in 2022 of Intel’s data centers in Chandler, Arizona; Hillsboro, Oregon; and Santa Clara, California. Data centers were filmed between 2017 and 2022. Video was made in compliance with different stages of COVID-19 protocols. (Credit: Intel Corporation)

Download video: "Intel Data Centers (B-Roll)"

Manufacturing in Arizona

Manufacturing at D1D/D1X

More Intel Manufacturing

Media assets are free for editorial broadcast, print, online and radio use; they are restricted for use for other purposes. Any use of these videos must credit “Intel Corporation” as the copyright holder.

Der Inhalt dieser Seite ist eine Kombination aus menschlicher und computerbasierter Übersetzung des originalen, englischsprachigen Inhalts. Dieser Inhalt wird zum besseren Verständnis und nur zur allgemeinen Information bereitgestellt und sollte nicht als vollständig oder fehlerfrei betrachtet werden. Sollte eine Diskrepanz zwischen der englischsprachigen Version dieser Seite und der Übersetzung auftreten, gilt die englische Version. Englische Version dieser Seite anzeigen.